Mentorskapsmingel

onsdag 31 augusti 2016 18:00-20:00, Stockholms Universitet, Universitetsvägen 8 (Villa Bellona)
Lägg till i din kalender höstens mingel: Mentorskapsmingel.
Rotary Stockholm-Kungsholmen och Rotary Stockholm-Strand önskar alla Rotarianer och icke Rotarianer välkommen till mentorskapsmingel onsdag 31 augusti
kl 18:00 på Stockholm Universitet. Gäster är välkomna, ju flera vi är ju bättre mingel blir det.

Inspireras av hur din vardagliga och enkla insats hjälper Stockholm att integrera utlandsfödda akademiker.

Vill du bli mentor? Bli med i  mentorskapsprogrammet som startas 2 gånger per år.  Programmen går mellan perioden september-maj och januari-november och är i samarbete med Botkyrka kommun och Rotary klubbarna Stockholm-Strand och Stockholm-Kungsholmen. Mentorerna får en internationell utblick i sin yrkesroll och får en insikt om vad som utmärker yrkesrollen. Detta bidrar till ett utökat nätverk inom professionen för båda parter.

Datum: 31 augusti
Tid: 18:00 - 20:00